msJULIANAz
Topi baru mcm tukang kebun. #200914  (at Restoran Ayuthai, Tmn Melawati)

Topi baru mcm tukang kebun. #200914 (at Restoran Ayuthai, Tmn Melawati)

Happy birthday my bromance partner, @amyikram. Sorry aku tak pandai nak buat ayat madah berhelah mcm kau. Selamat ulang tahun ya. Love you! 😘 #happybirthdayAm #fbtoFFM25 #190914  (at Cathay Cineplex, E@Curve)

Happy birthday my bromance partner, @amyikram. Sorry aku tak pandai nak buat ayat madah berhelah mcm kau. Selamat ulang tahun ya. Love you! 😘 #happybirthdayAm #fbtoFFM25 #190914 (at Cathay Cineplex, E@Curve)

Done FINAS Open Pitching with KKMM Minister. #klconverge #180914  (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

Done FINAS Open Pitching with KKMM Minister. #klconverge #180914 (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

Steady Dato Shake! #klconverge #180014  (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

Steady Dato Shake! #klconverge #180014 (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

An early good night after #klconverge launch. #170914  (at Impiana KLCC Hotel & Spa)

An early good night after #klconverge launch. #170914 (at Impiana KLCC Hotel & Spa)

Selamat Hari Malaysia!!! Baju cantik yg berunsur patriotic ni dpd @27legacytiedye. Sebenarnya tak payah tunggu hari special, tiap hari nak pakai pun boleh kan. Thanks a lot @27legacytiedye and the boss, @rezuanrahmat. #160914 #Malaysiaforever #Thailandforlife  (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

Selamat Hari Malaysia!!! Baju cantik yg berunsur patriotic ni dpd @27legacytiedye. Sebenarnya tak payah tunggu hari special, tiap hari nak pakai pun boleh kan. Thanks a lot @27legacytiedye and the boss, @rezuanrahmat. #160914 #Malaysiaforever #Thailandforlife (at Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

#Throwback rambut kontot #Opi ni khas utk @zaiditaharim sebab dia selalu tag gambar Opi kat saya. 😂

#Throwback rambut kontot #Opi ni khas utk @zaiditaharim sebab dia selalu tag gambar Opi kat saya. 😂

Cena in Italia. #130914 

p/s: No smoking. Only pasta allowed to smoke.

Cena in Italia. #130914 

p/s: No smoking. Only pasta allowed to smoke.

Selamat pengantin lagi sekali @ilyana_ismail. Saja kami mai lambat sebab @yanaabdul ajak pi mkn mamak lepas ni hihi. #130914  (at Selayang Capitol)

Selamat pengantin lagi sekali @ilyana_ismail. Saja kami mai lambat sebab @yanaabdul ajak pi mkn mamak lepas ni hihi. #130914 (at Selayang Capitol)

#VillagePeople #120914  (at Subak)

#VillagePeople #120914 (at Subak)